tirsdag, januar 16, 2007

Pupper...

Hva lurer du på?: Hei! (Kjempe fin side:D)Den ene puppen min er større enn den andre. Så jeg bare lurte på om de kan vokse seg like? Hvis ikke er det noe jeg kan gjøre...
Pliiis svar.... Hilsen jente 14 :)


Svar
Hei jente 14 år

Fint du liker siden vår. Det er artig å jobbe med den også! Det at puppene dine har litt ulik størrelse er faktisk helt nomalt. Du er 14 år og godt i gang med puberteten, men kanskje ikke helt ferdig enda. Så som en trøst, det kan skje endringer enda. Hvis det er så stor forskjell at det er synlig utenpå BH og genser, vil jeg anbefale deg å gå på en spesialbutikk for undertøy og be om råd når du skal kjøpe din neste BH. Et lite innlegg i skåla til den minste kan være en løsning. Et annet råd vil jeg gi deg, vær glad i de puppene du har.
Med hilsen Hilde ved Ungdomsbasen