onsdag, juni 13, 2007

Noen spørsmål

Hva lurer du på?: 1: hvor langt inne sitter jomfuhinnen?
2: hvordan slanker man vekk dobbelthaken?
3: jeg har tatt piecring, uten lov og jeg er egentlig ikke gammel nok, men foreldrene mine ble ikke sure og jeg fikk hjelp av jeg jeg kjente så jeg slapp vise legimitasjon. kan noen bli straffet for det??


Svar:
Hei
1. Jomfruhinna sitter like innenfor skjedeåpningen. Noen har en tykk og kraftig hinne, og noen har en tynn ubetydelig hinne som brister lett.
2. Å slanke vekk en "dobbelhake" er ikke så lett. Prøv heller å godta deg slik som du er. Hvis du føler deg frisk og i god form er det viktigere enn om du har dobbelhake. Er du overvektig kan du forsøke å gå ned i vekt med å redusere inntak av sukker og fett. Spis mere grønnsaker, frukt og grovt brød.
3. Skal noen bli straffet for at du har tatt piercing må noen anmelde det. Videre må det straffeforfølges.

Med hilsen Hilde
ved Ungdomsbasen