torsdag, august 02, 2007

Core Rythms

Hva lurer du på?

Hei, jeg danser magedans og liker det. Men jeg har lyst til å begynne å danse noe annet i tilleg, så jeg lurte på om jeg ikke kunne slå to fluer i en smekk, finne en morsom dans og som i tillegg er veldig god trening og som kan stramme opp mage og lår osv.
Og siden jeg snakker om strammig, er det noe spesielt efektivt jeg kan gjøre for å strammet opp ting og tang, uten om å danse? Finnes det for eksempel noen kremer som fungerer?


Svar:

Hei jente 20 år!
Jeg vil starte med det siste spørsmålet først. I ukeblader og liknede reklameres det for mange mirakelkremer, men jeg har ingen tro på de. Oppstramming av mage og lår som er varig må du nok jobbe for sjøl. Hva med pilates, karate, capoeira, yoga eller noe i den retning? Ta kontakt med et treningsstudio nær deg, de kan gi deg gode råd.

Med hilsen
Hilde ved Ungdomsbasen